ဘ၀ ရွင္သန္ေနရၿခင္း အဓိပၸာယ္ကို ရွာေဖြေနမိရင္း ...

Thursday, September 9, 2010

Illusion

ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးတိုင္းမွာ သူပါေနေပမယ့္ တစ္ကယ့္လက္ေတြ႔အၿဖစ္အပ်က္တိုင္းမွာ သူရွိမေနခဲ့ပါ။ ကၽြန္မရဲ႕ အိမ္မက္တိုင္းကို သူစိုးမိုးထားတတ္ေပမယ့္ တစ္ကယ့္ကၽြန္မဘ၀ကို သူ၀င္ေရာက္မလာခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ သိပ္စိတ္ကူးယဥ္ဆန္ ေနၿပီလား။ ဟင့္အင္း .... အဲဒီလို ကဲ့ရဲ႕ေနႀကမယ္ဆိုရင္လည္း မမွုေတာ့ပါဘူး။ အရာရာေနာက္က်ေနခဲ့ၿပီ ......... သူ႔ရဲ႕ ပဥၥလက္ဆန္တဲ့ အႀကည့္ေတြ၊ အၿပဳအမူေတြေအာက္မွာ ကၽြန္မ လံုး၀က်ဆံုးသြားခဲ့ရၿပီ။ ေမွ်ာ္လင့္ၿခင္း ကမ္းပါးတစ္ဖက္မွာ သူ႔အရိပ္ေတြ၊ သူ႔ကိုယ္ေငြ႔ေတြ လိုက္ဖမ္းရင္း ကၽြန္မ ရူးသြပ္ေနခဲ့ရၿပီ။ ....... ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မခ်စ္သူ "သူ" ဘယ္ေနရာမွာလဲ ... ဘယ္သူၿဖစ္မလဲ ???



ေလးစားစြာၿဖင့္
Shinn Thant Moe

No comments:

Post a Comment